Delta Fiber is een campagne begonnen om in de gemeente Eijsden-Margraten glasvezelinternet aan te leggen. Wellicht heeft u hier ook al een reclamefolder van in de bus gekregen. Delta heeft de vereniging benaderd met het volgende voorstel. Voor iedere deelnemer die zich via de harmonie voor dit initiatief aanmeld, krijgt de vereniging een commissie van 50 euro. Uzelf krijgt een eenmalige korting van 25 euro op uw abonnement.

Mocht u interesse tonen in dit initiatief kunt u zich via een van de volgende links opgeven. Alleen via deze links krijgt de harmonie een commissie.

Inmiddels is bekend dat het vereiste aantal deelnemers is gehaald en de glasvezel wordt aangelegd. Delta Fiber heeft aangegeven dat u zich via bovenstaande links kunt opgeven tot 27 mei 2022 om kostenloos te worden aangesloten.