Op zondag 13 maart 2022 vindt de 45e Heuvelland Wandeltocht plaats in Mheer.

Wandelaars kunnen kiezen uit de afstanden 7, 13, en 22 kilometer. De wandelroutes gaan door het mooie heuvelachtige gebied rond Mheer. De wandelaars op de 13 en 22 km. bereiken via de randen van Bergenhuizen, Banholt en Herkenrade de grote rustplaats in St. Geertruid. Na de rust maken de wandelaars op de 22 km. een lus langs en door het Savelsbos. Samen met de deelnemers aan de 13 km. verlaten de wandelaars van de 22 km na de tweede rust weer St. Geertruid. Via de randen van de landelijke gehuchten Moerslag en Libeek bereiken de wandelaars door het golvende heuvelland weer het startpunt in Mheer.

De wandelaars op de 7 km. volgen voor een deel dezelfde route als de deelnemers op de langere afstanden en rusten eveneens in St. Geertruid.

Men kan vanaf 8.00 uur inschrijven in de Harmoniezaal, tegenover de kerk, Dorpsstraat 1 in Mheer. De inschrijving loopt van 8 tot 12 voor de 22 km, tot 13 uur voor de 13 km. en tot 14 uur voor de 7 km. De inschrijving bedraagt € 2.50 (incl. verenigingsstempel). Leden van een erkende wandelbond krijgen op vertoon van hun lidmaatschapskaart 1 euro korting op het inschrijvingsgeld.Een herinneringssticker is bij de afmeldtafel te krijgen Het I.V.V. stempel is aanwezig voor de afstanden 13 en 22 km.

Voor nadere informatie: R. Lemlijn, tel. 043-4571369